Пошуковий запит: (<.>A=Маренич О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Дубінець Л. В. Уніфікація реле – ефективний шлях підвищення надійності систем керування рухомим складом у сучасних умовах [Електронний ресурс] / Л. В. Дубінець, О. О. Карзова, О. Л. Маренич, О. І. Момот // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 12. - С. 34-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_12_9
|
2. |
Дубинець Л. В. До питання використання тягових двигунів постійного струму на багатосистемному електрорухомому складі залізниць [Електронний ресурс] / Л. В. Дубинець, О. Л. Маренич, А. М. Муха // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 20. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_20_11
|
3. |
Маренич О. О. Енергозбереження при експлуатації електроприводів на підприємствах з ремонту залізничної техніки [Електронний ресурс] / О. О. Маренич // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - № 21. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_21_13
|
4. |
Маренич О. Л. Підвищення коефіцієнта потужності електродвигунів пристроїв на підприємствах з ремонту залізничної техніки [Електронний ресурс] / О. Л. Маренич, О. О. Маренич // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - № 21. - С. 72-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_21_14
|
5. |
Дубинец Л. В. Улучшение энергетических показателей предприятий по ремонту подвижного состава [Електронний ресурс] / Л. В. Дубинец, О. Л. Маренич, О. А. Карзова, Р. В. Краснов, А. А. Мельник // Гірнича електромеханіка та автоматика. - 2013. - Вип. 90. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geta_2013_90_33
|
6. |
Маренич О. Л. Альтернативне обігрівання навчальної лабораторії вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Л. Маренич, К. С. Семенюк // Електрифікація транспорту. - 2015. - № 9. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2015_9_16 Зауважено, що опалення - важливий фактор забезпечення потрібного мікроклімату у будь-якому приміщенні, у тому числі і в навчальних лабораторіях ВНЗу. Мікроклімат має істотний вплив на продуктивність праці студентів, викладачів, лаборантів. Основним фактором мікроклімату є температура в приміщенні. Проведено дослідження для одержання вихідних даних, необхідних для заміни традиційного водяного опалення в лабораторії на електричне. При цьому повинна підтримуватися задана температура. Обрано спосіб вентиляції приміщення, тип електричних нагрівачів, об'єми припливного та витяжного повітря, за яких температура у лабораторії згідно з існуючими вимогами буде становити 18<$E symbol Р>С. Електричне опалення приміщень більш зручне в експлуатації, більш комфортне та економічно вигідніше у порівнянні з водяними системами, в яких тепло отримують шляхом спалювання палива у котлах. Для досягнення поставленої мети складено рівняння теплового балансу приміщення лабораторії, на базі якого виконано необхідні дослідження. Запропоновано систему електроопалення учбової лабораторії як альтернативи існуючому централізованому водяному опаленню з використанням газу в центральній котельні у холодний та перехідний періоди року. Як опалювальні пристрої пропонуються сучасні інфрачервоні обігрівачі. Рівняння теплового балансу складено з урахуванням параметрів реальної учбової лабораторії. Запропоновано обладнати лабораторію механічною припливно-витяжною системою вентиляції. Науковою новизною є запропонований метод визначення об'єму (ваги) припливного та витяжного повітря для забезпечення заданої температури в приміщенні учбової лабораторії з використанням електричних обігрівачів. Практичне значення полягає у тому, що застосування електричного опалення дозволяє покращити мікроклімат лабораторії. Проведені дослідження дозволяють визначити вихідні параметри для автоматизації системи електричного опалення лабораторії з метою підтримки заданої температури.
|
7. |
Маренич О. Л. Опалення лекційної аудиторії вищого навчального закладу за допомогою інфрачервоних обігрівачів [Електронний ресурс] / О. Л. Маренич, Н. Ю. Чайка // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2016. - № 11. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2016_11_6
|
8. |
Пузік В. К. Екологічні ризики від випуску й використання генетично-модифікованих продуктів [Електронний ресурс] / В. К. Пузік, О. Р. Маренич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Агрономія і біологія. - 2017. - Вип. 9. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_agro_2017_9_25
|
9. |
Маренич О. М. Cистема доходів місцевих бюджетів та її розвиток (на прикладі відповідного бюджету) [Електронний ресурс] / О. М. Маренич // Економічний простір. - 2019. - № 143. - С. 109-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_143_11
|
10. |
Маренич О. Л. Збільшення коефіцієнта потужності електроприводів маневрових залізничних лебідок [Електронний ресурс] / О. Л. Маренич, О. О. Карзова // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 5. - С. 5-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_5_3 Основна мета роботи - розробка рекомендацій зі збільшення коефіцієнта потужності електроприводів маневрових залізничних лебідок з урахуванням особливостей технологічного процесу на вантажно-розвантажувальних дільницях прирейкових складів підприємств із ремонту рухомого складу залізниць. Для досягнення цієї мети були поставлені такі завдання: обрати раціональний спосіб збільшення коефіцієнта потужності електропривода маневрової лебідки з урахуванням особливостей технологічного процесу, простоти та надійності електричної схеми; розробити методику (алгоритм розрахунку) для визначення елементів схеми, які призначені для збільшення коефіцієнта потужності; із використанням розробленої методики провести дослідження для визначення чисельних технічних характеристик вказаних елементів, оцінки збільшення коефіцієнта потужності для електропривода деяких моделей лебідок; сформулювати рекомендації щодо можливої модернізації електропривода маневрових лебідок. Розроблено алгоритм розрахунку реактивної потужності нерегульованого косинусного конденсатора, який потрібно на постійній основі приєднати до затискачів трифазного асинхронного двигуна приводу маневрової лебідки з метою підвищення коефіцієнта потужності. Дослідження показали, що запропонований спосіб збільшення коефіцієнта потужності дає суттєве його зростання за різних значень коефіцієнта завантаження електродвигуна маневрової лебідки, забезпечуючи при цьому простоту схеми та її надійність. Уперше з урахуванням особливостей технології розвантаження-завантаження вагонів розроблено методику розрахунку потрібної реактивної потужності нерегульованого косинусного конденсатора, який приєднують до затискачів електродвигуна приводу. Запропоновано формулу для визначення коефіцієнта завантаження електродвигуна залежно від співвідношення розвантажених та завантажених вагонів, які пересуваються за допомогою лебідки. Результати роботи мають практичну цінність. Отримані чисельні значення збільшення коефіцієнтів потужності електроприводів маневрових лебідок та реактивні потужності потрібних для цього косинусних конденсаторів можуть бути використані як первинна інформація під час з'ясування питання доцільності модернізації електроприводів лебідок шляхом приєднання до затискачів трифазного асинхронного двигуна нерегульованих косинусних конденсаторів.
|